REQUISITS PER DEMANAR L'AVALUACIÓ NO CURRICULAR PER COMPENSACIÓ
1- L'estudiant que sol·liciti l'avaluació d'una assignatura per compensació per finalització d'estudis haurà d'haver esgotat el nombre de convocatòries ordinàries de l'assignatura, que són 3. Els No Presentat no compten.
2- No es podrà demanar la compensació de crèdits corresponents a les assignatures optatives, el Treball de Final de Grau (TFG) i les Practiques Acadèmiques Externes Curriculars (PAEC).
3- Per poder ser avaluat de l'assignatura o les assignatures per compensació no curricular, cal haver obtingut en alguna de les convocatòries esgotades d'aquesta/es assignatura/es una qualificació mínima de 3.5 sobre 10.
4- L’estudiant ha d’estar matriculat dels crèdits per als quals sol·licita la compensació i ha d’haver estat avaluat de l’assignatura durant el curs acadèmic en el qual presenta la sol·licitud.
5- En el cas dels estudis de Grau i de Doble Grau de la Facultat de Lletres només es pot compensar per finalització d'estudis un màxim d'una assignatura.
¿Quin és el termini per demanar l'avaluació no curricular per compensació?
7 dies hàbils a partir de l'endemà del dia límit de tancament d'actes corresponents a qualsevol de les convocatòries oficials del curs.
1r semestre: 3 de març de 2025
2n semestre: 21 de juliol de 2025
¿Com ho puc sol·licitar?
Mitjançant la Seu Electrònica de la UdL i AQUEST MODEL de sol·licitud.
INSTRUCCIONS PER EMPLENAR LES SOL·LICITUDS:
- Descarregueu al vostre ordinador el model de sol·licitud que necessiteu. ¡No l'empleneu mai online! ¡Sempre a l'escriptori del vostre ordinador.
- Per omplir el document necessiteu el programa Adobe Reader. Si no el teniu us el podeu descarregar AQUÍ. Si durant la instal·lació del programa teniu algun problema contacteu a suport_alumnes@asic.udl.cat
- Ompliu la sol·licitud. No modifiqueu el format dels camps del formulari.
- Si cal adjuntar algun document. A la tercera pàgina de la sol·licitud, on hi diu "Adjuntar 8mb", cliqueu i us donarà la opció d'adjuntar documents en pdf. No s'acceptarà cal altre format. Ni word, ni jpg, ni cap tipus de fotografia.
INSTRUCCIONS PER ENVIAR LA SOL·LICITUD MITJANÇANT LA SEU ELECTRÒNICA
- Ara que ja teniu la sol·licitud i li heu adjuntat la documentació l'heu de dipositar a la Seu Electrònica.
- Un cop a la Seu Electrònica seguiu aquesta ruta: Estudiantat - estudiants UdL: grau, màster i doctorat (és una icona de color violeta.
- Al clicar us demanarà el vostre usuari i contrasenya UdL, és el mateix que el del Campus Virtual. I desprès us demanarà que entreu un codi.
- Es carregarà una pantalla amb totes les vostres dades. Heu d'adjuntar la sol·licitud a la icona que hi diu "Adjunta 1 PDF". No adjunteu res més, la web NOMÉS accepta els models oficials de sol·licitud que hi ha a la web de secretaria.
- Empleneu l'apartat "Resumeixi breument l'assumpte".
- Per fer l'enviament només heu de clicar sobre "Registra i signatura ONLINE".
- Un cop enviada la instància rebreu un correu de confirmació en l'adreça de correu que heu indicat en la instància.
Si teniu problemes amb un tràmit podeu trucar al 973 70 21 08 / 973 70 20 64