Podeu accedir al Campus Virtual AQUÍ.
Professorat
- Reglament de la Facultat de Lletres
- Normativa de Treball Final de Grau (TFG)
- Normativa de Treball Final de Màster (TFM)
- Normativa d'avaluació per compensació de la Facultat de Lletres
- Normativa d'avaluació alternativa de laFacultat de Lletres
- Normativa per al reconeixement de les Pràctiques Acadèmiques Externes de la Facultat de Lletres
- Normativa de Pràctiques de la UdL (Pendent de modificació)
Davant de qualsevol dubte contacteu amb el Negociat Acadèmic de la Facultat de Lletres:
Telèfon: 973 70 31 67
Correu electrònic: lletres.secretariacentre@udl.cat
Podeu consultar les diferents normatives acadèmiques de la UdL fent clic aquí.
QUALIFICACIÓ, TANCAMENT i SIGNATURA D'ACTES
Els terminis per tancar Actes són els següents:
Primer quadrimestre: 3 de març de 2025
Segon quadrimestre: 21 de juliol de 2025
En el document següent trobareu tota la informació relativa a:
- Com introduïr les qualificacions d'una assignatura
- Com tancar l'acta d'una assignatura
- Possibles errors i com solventar-los, així com les unitats a les que us podeu dirigir en aquests casos.
- Com signar un acta, així com els programes necessaris.
- Unitats i telèfons de contacte per a cada cas.
Guia per tancar i signar actes de la Facultat de Lletres
ESMENA D'ACTES
Esmenar una acta abans de que finalitzi el termini de tancament d'actes.
- Un cop una acta està tancada, tant si està signada com si no, no hi tindreu accés per modificar-la. En aquest cas heu de fer un correu electrònic al planificador docent del centre indicant l'errada i la qualificació definitiva.
Esmenar una acta entre que ha finalitzat el termini de tancament i fins que finalitza el curs acadèmic.
- Heu d'emplenar una sol·licitud adreçada a la secretària acadèmica de la Facultat indicant l'assignatura, l'alumne/a o alumnes, i l'errada així com la qualificació definitiva.
- Aquest document l'heu de signar electrònicament i enviarho al planificacor docent del centre.
- Un cop la sol·licitud estigui aprovada i l'acta estigui esmenada, rebreu un correu per signar l'esmena, que es signarà de manera digital a l'igual que la resta d'actes.
- Sol·licitud de modificació d'acta tancada adreçada a la secretària acadèmica de la Facultat
Esmenar una acta un cop ha finalitzat el curs acadèmic
Tal i com indica la Normativa d'Avaluació de la UdL, un cop finalitzat el curs només el rector o rectora, o persona en qui delegui (en aquest cas el Vicerector d'Ordenació Acadèmica), pot autoritzar qualsevol modificació de l'acta d'una assignatura.
- Heu d'emplenar una sol·licitud adreçada al vicerectorat corresponent indicant l'assignatura, l'alumne/a o alumnes, i l'errada així com la qualificació definitiva.
- Aquest document l'heu de signar electrònicament i enviarho al planificacor docent del centre.
- Un cop la sol·licitud estigui aprovada pel vicerector i l'acta estigui esmenada, rebreu un correu per signar l'esmena, que es signarà de manera digital a l'igual que la resta d'actes.
- Sol·licitud de modificació d'acta tancada adreçada al Vicerector d'Ordenació Acadèmica
- Normativa de Treball Final de Màster de la Facultat de Lletres
- Protocol de defensa i lectura online del TFM a la Facultat de Lletres
Aquest protocol NO s'aplica als alumnes del Màster en Identitat Europea Medieval, que rebran instruccions des de la coordinació del Màster.
- Guia per a dipositar i defensar el TFM per tutors, coordinadors i membres de tribunal
- Calendari de dipòsit i defensa del TFM de la Facultat de Lletres per al curs 2024-25